onsdag 18 april 2012

Siw och jag



På personlig rekommendation (tack Henrik E för tipset) köpte jag idag nya numret av Café. Och vem har klämt sig in bland alla übermanliga rockstjärnor, krigsveteraner och fotbollsspelare om inte lilla jag. Så här står det i texten: "Jenny Milewski ser ut som en ung Siw Malmqvist, men skriver blodig skräck i Stephen Kings anda". Jag måste medge att jag höll på att spruta lunch-sushin över bordet när jag läste det. Men jag gillar det. Jag och Siwan liksom. Vi har det bra ... här bak i bilen.

2 kommentarer:

  1. Jag har precis lagt läst sista sidan i Skalpelldansen... Jag vill tacka dig för en bok helt i min smak och som jag gillade skarpt. Recension kommer på min bokblogg inom några dagar, kanske till och med ikväll...

    SvaraRadera
  2. Tack Tess! Roligt att du tyckte om min bok. Det gör mig mycket glad att höra.

    SvaraRadera